Przedstawiam kilka skutecznych i sprawdzonych sposobów promocji:
8. Plakat
Jego skuteczność zależy od wielu czynników takich jak: projekt, wielkość, treść. Najważniejsze jest oczywiście miejsce w którym je powiesisz.
9. Ulotka
Ważny jest projekt i treść. Muszą trafić do konkretnej grupy która będzie zainteresowana Twoją usługą. Samo rozdawanie jest bez sensu, zastanów się czy nie lepiej połączyć z krótką ciekawą ankietą gdzie prócz ulotki można wygrać np. voucher o wartości 20 -100zł.
10. Precyzja reklamy.
Nie reklamuj swojej osoby lub firmy, bo to nic nie da. Skup się na reklamie konkretnej usługi, którą chcesz sprzedać. Im bardziej będziesz precyzyjny tym większa szansa, że reklama przyniesie oczekiwany efekt.
Ponadto, musisz być konsekwentny w tym co robisz. Jeśli rozpoczynasz pracę Instruktora czy Trenera, nie spodziewaj się tłumów już na pierwszych zajęciach. Tak naprawdę potrzeba czasu – miesięcy, lat. Jeśli się nie poddasz, w końcu będziesz miał więcej osób, niż zakładałeś na początku. Najpierw praca musi być przyjemnością, zarobki przyjdą z czasem.
Niezależnie od tego jaki sposób wybierzesz, pamiętaj że najważniejsza jest jakość Twoich usług. Możesz mieć najlepszą reklamę, ale jeśli Twoje usługi nie będą na najwyższym poziomie, to nie licz na to że ktoś do Ciebie wróci. Będziesz najlepszy, będziesz miał klientów, nawet jeśli zaniedbasz reklamę, czego Ci z całego serca życzę.
Jeśli podobają Ci się moje artykuły, polub, udostępnij, podziel się z innymi. Wtedy Ty dasz mi reklamę, a ja postaram się by wkrótce przekazać Ci kolejną porcję praktycznej wiedzy.
Autor:
Krzysztof Bączkowski
Właściciel Rzeszowskiej Akademii Sportu, Dyrektor Placówki Kształcenia Ustawicznego "Akademia Polska", Prezes klubu sportowego “KlubSportu.pl”, Szkoleniowiec Polskiego Stowarzyszenie Instruktorów Nordic Walking, Trener Bungy Pump. Jako pierwszy w kraju, wprowadził na rynek nowe kursy wg MEN, w dwóch dziedzinach.